2011. augusztus 23., kedd

Köményes sertéssült - Tót étel



Hozzávalók: 1 kg sertéscomb (lehetőleg diója), 2 vöröshagyma, 5 gerezd fokhagyma, só, bors, köménymag, zsír.


A sertéscombot bedörzsöljük sóval, borssal, köménymaggal, majd kevés forró zsíron minden oldalát hirtelen megpirítjuk. Egy másik edénybe tesszük, körbeszórjuk a megpucolt fokhagymával, a megpucolt, cikkekre vágott vöröshagymával, meglocsoljuk zsírral és a sütőben készre sütjük. Amikor megpuhult, kicsit pihentetjük, majd felszeleteljük, főtt burgonyával és savanyú káposztával tálaljuk. Sülő zsírjába keverhetünk egy kevés paradicsompürét és lisztet, amit kevés vízzel felengedünk. Ezt a pecsenyelét külön a húshoz kínáljuk.
Jó étvágyat kívánunk!

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, ezt régóta keresem mint receptet, és végre most megkaptam.
    Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülünk, hogy újdonsággal szolgálhatunk. Reméljük ízleni fog!
    Üdvözlettel: az ÓbudaGasztró csapata

    VálaszTörlés
  3. Elszállt a bejegyzésem az éterben :) Nekem tetszik, annak ellenére, hogy réges régen nem kedveltem a köménymagot, bár némely ételből kihagyhatatlan azért, de csak por alakban viseltem el. Változnak az idők... változom én is, szerencsére :)

    VálaszTörlés